نمایه کلیدواژه ها

ا

  • احیاء خدمات احیای پویای خدمات و وفاداری به مشتریان در صنعت هتل‌‌داری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 21-41]
  • اخلاق الگوی مفهومی تبیین بازاریابی اخلاقی در تمایل به خرید مصرف‌کننده اینترنتی با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 43-60]
  • ایران ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونی‌های مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
  • ارتباطات کلامی احیای پویای خدمات و وفاداری به مشتریان در صنعت هتل‌‌داری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 21-41]
  • ارتقا عملکرد ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونی‌های مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
  • ارزش بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک شده مشتری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 189-216]
  • ارزش­های هیجانی ارزیابی اثرات نوگرایی مصرف کنندگان، ارزش‌های هیجانی و چشم و هم‌چشمی بر روی قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 159-188]
  • ارزش ادراک شده مشتری بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک شده مشتری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 189-216]
  • ارزش خودخواهانه گرایش‌های ارزشی مصرف کننده و تمایل به رفتار خرید [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 125-147]
  • ارزش زیست گرایانه گرایش‌های ارزشی مصرف کننده و تمایل به رفتار خرید [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 125-147]
  • ارزش نوع دوستانه گرایش‌های ارزشی مصرف کننده و تمایل به رفتار خرید [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 125-147]
  • ارزش ویژه برند بررسی تأثیر تجانس تصویر از خود با تصویر فروشگاه بر قصد خرید از فروشگاه: نقش ارزش ویژه برند فروشگاه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 249-274]
  • ارزش ‌ویژه برند بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در ارزش ویژه برند با میانجیگری شخصیت و خوشنامی برند (مورد بررسی: شرکت گلرنگ) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 83-106]
  • استراتژی­ های بازاریابی بین ­الملل تأثیرپذیری عملکرد صادراتی از استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 55-80]

ب

  • بازاریابی تأثیرپذیری صنعت گردشگری از بازاریابی الکترونیکی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 197-224]
  • بازاریابی الکترونیکی تأثیرپذیری صنعت گردشگری از بازاریابی الکترونیکی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 197-224]
  • بازاریابی کارآفرینانه تأثیر عملکرد مشتری بر رابطه بین عملکرد مالی و بازاریابی کارآفرینانه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 99-123]
  • بازاریابی ویروسی بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: کاربران شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 243-267]
  • بازار خاکستری بررسی اثر ابعاد ترفیعات فروش و اثرات بین فردی بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 107-135]
  • بازارگرایی تحلیل تأثیر کارآفرینی گرایی بر بازارگرایی در جهت بهبود عملکرد شرکت های تولیدی قطعات خودرو [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 61-81]
  • بازدهی سهام تحلیل رفتار بنگاه‌های کسب و کار برای ورود و خروج به بازار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 275-298]
  • بازطراحی ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونی‌های مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
  • بانک­ها بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک شده مشتری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 189-216]
  • برند خارجی ارزیابی اثرات نوگرایی مصرف کنندگان، ارزش‌های هیجانی و چشم و هم‌چشمی بر روی قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 159-188]
  • برندسازی ملی شهرت ملی؛ مفاهیم، چالش‌ها و رویکردها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 269-298]
  • بورس اوراق بهادار تهران تحلیل رفتار بنگاه‌های کسب و کار برای ورود و خروج به بازار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 275-298]

پ

  • پانل دیتا حکمرانی و صادرات مبتنی بر فناوری برتر: مطالعه موردی کشورهای عضو G15 [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 1-19]
  • پویایی سیستم‌ها بررسی تأثیر توسعه محصول جدید سبز بر عملکرد اقتصادی سازمان با رویکرد پویایی سیستم‌ها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 137-157]

ت

  • تاب­آوری تاب‌آوری فروشندگان بنگاه‌های کسب و کار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 225-247]
  • تبلیغات اثربخشی تبلیغات شبکه‌های الکترونیک اجتماعی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 149-173]
  • تجانس تصویر از خود با تصویر فروشگاه بررسی تأثیر تجانس تصویر از خود با تصویر فروشگاه بر قصد خرید از فروشگاه: نقش ارزش ویژه برند فروشگاه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 249-274]
  • تجربه مقصد شکل‌گیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد، تصویر مقصد و رضایت از مقصد [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 175-196]
  • تحلیل تکنیکال تحلیل رفتار بنگاه‌های کسب و کار برای ورود و خروج به بازار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 275-298]
  • ترفیعات فروش بررسی اثر ابعاد ترفیعات فروش و اثرات بین فردی بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 107-135]
  • تصویر مقصد شکل‌گیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد، تصویر مقصد و رضایت از مقصد [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 175-196]
  • تعارض کار – خانواده تاب‌آوری فروشندگان بنگاه‌های کسب و کار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 225-247]
  • تعاونی مصرف ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونی‌های مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
  • تمایل به ترک خدمت تاب‌آوری فروشندگان بنگاه‌های کسب و کار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 225-247]
  • تمایل به خرید زیست محیطی گرایش‌های ارزشی مصرف کننده و تمایل به رفتار خرید [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 125-147]
  • توان تولیدی ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونی‌های مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
  • توسعه پایدار بررسی تأثیر توسعه محصول جدید سبز بر عملکرد اقتصادی سازمان با رویکرد پویایی سیستم‌ها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 137-157]
  • تولید سبز بررسی تأثیر توسعه محصول جدید سبز بر عملکرد اقتصادی سازمان با رویکرد پویایی سیستم‌ها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 137-157]

چ

  • چابکی چابکی زنجیره‌ی تامین کسب و کارهای پشتیبانی کننده تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 31-53]
  • چابکی کیفیت خدمات و الکترونیکی در صنعت بانکداری چابک [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 81-97]
  • چشم‌وهم‌چشمی ارزیابی اثرات نوگرایی مصرف کنندگان، ارزش‌های هیجانی و چشم و هم‌چشمی بر روی قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 159-188]

ح

  • حکمرانی حکمرانی و صادرات مبتنی بر فناوری برتر: مطالعه موردی کشورهای عضو G15 [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 1-19]

خ

  • خستگی عاطفی تاب‌آوری فروشندگان بنگاه‌های کسب و کار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 225-247]
  • خوشنامی برند بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در ارزش ویژه برند با میانجیگری شخصیت و خوشنامی برند (مورد بررسی: شرکت گلرنگ) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 83-106]

د

  • دیدگاه مبتنی بر منابع تاثیر قابلیت‏های بازاریابی پوشایی بر عملکرد مالی و فرایندی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 217-241]

ر

  • رازداری الگوی مفهومی تبیین بازاریابی اخلاقی در تمایل به خرید مصرف‌کننده اینترنتی با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 43-60]
  • رضایت گردشگر شکل‌گیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد، تصویر مقصد و رضایت از مقصد [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 175-196]
  • رضایت مشتریان احیای پویای خدمات و وفاداری به مشتریان در صنعت هتل‌‌داری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 21-41]
  • روش­های فروش بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک شده مشتری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 189-216]

ز

  • زنجیره‌ی تأمین چابکی زنجیره‌ی تامین کسب و کارهای پشتیبانی کننده تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 31-53]

ش

  • شاخص صنایع تحلیل رفتار بنگاه‌های کسب و کار برای ورود و خروج به بازار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 275-298]
  • شبکه­ های اجتماعی بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: کاربران شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 243-267]
  • شبکه‌های الکترونیک اجتماعی اثربخشی تبلیغات شبکه‌های الکترونیک اجتماعی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 149-173]
  • شخصیت برند بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در ارزش ویژه برند با میانجیگری شخصیت و خوشنامی برند (مورد بررسی: شرکت گلرنگ) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 83-106]
  • شرکت ­های تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی تأثیرپذیری عملکرد صادراتی از استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 55-80]
  • شرکت های قطعه­ ساز خودرو تحلیل تأثیر کارآفرینی گرایی بر بازارگرایی در جهت بهبود عملکرد شرکت های تولیدی قطعات خودرو [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 61-81]

ص

  • صادرات مبتنی بر فناوری برتر حکمرانی و صادرات مبتنی بر فناوری برتر: مطالعه موردی کشورهای عضو G15 [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 1-19]
  • صداقت الگوی مفهومی تبیین بازاریابی اخلاقی در تمایل به خرید مصرف‌کننده اینترنتی با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 43-60]
  • صنعت بانکداری کیفیت خدمات و الکترونیکی در صنعت بانکداری چابک [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 81-97]
  • صنعت گردشگری تأثیرپذیری صنعت گردشگری از بازاریابی الکترونیکی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 197-224]
  • صنعت نفت و پتروشیمی چابکی زنجیره‌ی تامین کسب و کارهای پشتیبانی کننده تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 31-53]

ع

  • عملکرد اقتصادی بررسی تأثیر توسعه محصول جدید سبز بر عملکرد اقتصادی سازمان با رویکرد پویایی سیستم‌ها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 137-157]
  • عملکرد شرکت تحلیل تأثیر کارآفرینی گرایی بر بازارگرایی در جهت بهبود عملکرد شرکت های تولیدی قطعات خودرو [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 61-81]
  • عملکرد صادراتی تأثیرپذیری عملکرد صادراتی از استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 55-80]
  • عملکرد فرایندی تاثیر قابلیت‏های بازاریابی پوشایی بر عملکرد مالی و فرایندی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 217-241]
  • عملکرد کسب و کار ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونی‌های مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
  • عملکرد مالی تأثیر عملکرد مشتری بر رابطه بین عملکرد مالی و بازاریابی کارآفرینانه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 99-123]
  • عملکرد مالی تاثیر قابلیت‏های بازاریابی پوشایی بر عملکرد مالی و فرایندی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 217-241]
  • عملکرد مشتری تأثیر عملکرد مشتری بر رابطه بین عملکرد مالی و بازاریابی کارآفرینانه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 99-123]

ف

  • فرهنگ فروش بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک شده مشتری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 189-216]
  • فروشگاه‌های مجازی الگوی مفهومی تبیین بازاریابی اخلاقی در تمایل به خرید مصرف‌کننده اینترنتی با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 43-60]

ق

  • قابلیت‏های بازاریابی پوشایی تاثیر قابلیت‏های بازاریابی پوشایی بر عملکرد مالی و فرایندی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 217-241]
  • قدرت نرم شهرت ملی؛ مفاهیم، چالش‌ها و رویکردها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 269-298]
  • قصد خرید بررسی تأثیر تجانس تصویر از خود با تصویر فروشگاه بر قصد خرید از فروشگاه: نقش ارزش ویژه برند فروشگاه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 249-274]
  • قصد خرید ارزیابی اثرات نوگرایی مصرف کنندگان، ارزش‌های هیجانی و چشم و هم‌چشمی بر روی قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 159-188]
  • قصد خرید مصرف ­کنندگان بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: کاربران شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 243-267]

ک

  • کارآفرینی ­گرایی تحلیل تأثیر کارآفرینی گرایی بر بازارگرایی در جهت بهبود عملکرد شرکت های تولیدی قطعات خودرو [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 61-81]
  • کاربران تلگرام بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: کاربران شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 243-267]
  • کسب و کارهای پشتیبانی کننده چابکی زنجیره‌ی تامین کسب و کارهای پشتیبانی کننده تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 31-53]
  • کسب و کارهای گلخانه‌ای تأثیر عملکرد مشتری بر رابطه بین عملکرد مالی و بازاریابی کارآفرینانه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 99-123]
  • کیفیت ادراک‌شده بررسی اثر ابعاد ترفیعات فروش و اثرات بین فردی بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 107-135]
  • کیفیت خدمات کیفیت خدمات و الکترونیکی در صنعت بانکداری چابک [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 81-97]

گ

  • گرایش‌های ارزشی گرایش‌های ارزشی مصرف کننده و تمایل به رفتار خرید [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 125-147]

م

  • مدل تبلیغاتی اثربخشی تبلیغات شبکه‌های الکترونیک اجتماعی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 149-173]
  • مدل داده بنیاد شهرت ملی؛ مفاهیم، چالش‌ها و رویکردها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 269-298]
  • مدلسازی ‌معادلات‌ساختاری اثربخشی تبلیغات شبکه‌های الکترونیک اجتماعی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 149-173]
  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در ارزش ویژه برند با میانجیگری شخصیت و خوشنامی برند (مورد بررسی: شرکت گلرنگ) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 83-106]
  • مصرف پرستیژی بررسی اثر ابعاد ترفیعات فروش و اثرات بین فردی بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 107-135]
  • مومنتوم تحلیل رفتار بنگاه‌های کسب و کار برای ورود و خروج به بازار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 275-298]

ن

  • نظام توزیع ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونی‌های مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
  • نگرش زیست محیطی گرایش‌های ارزشی مصرف کننده و تمایل به رفتار خرید [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 125-147]
  • نوگرایی مصرف­کنندگان ارزیابی اثرات نوگرایی مصرف کنندگان، ارزش‌های هیجانی و چشم و هم‌چشمی بر روی قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 159-188]

و

  • وفاداری به مقصد شکل‌گیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد، تصویر مقصد و رضایت از مقصد [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 175-196]
  • وفاداری مشتریان احیای پویای خدمات و وفاداری به مشتریان در صنعت هتل‌‌داری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 21-41]

ه

  • همدان ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونی‌های مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
  • هویت ملی شهرت ملی؛ مفاهیم، چالش‌ها و رویکردها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 269-298]
  • هوش هیجانی تاب‌آوری فروشندگان بنگاه‌های کسب و کار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 225-247]