ا
-
احیاء خدمات
احیای پویای خدمات و وفاداری به مشتریان در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 21-41]
-
اخلاق
الگوی مفهومی تبیین بازاریابی اخلاقی در تمایل به خرید مصرفکننده اینترنتی با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 43-60]
-
ایران
ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونیهای مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
-
ارتباطات کلامی
احیای پویای خدمات و وفاداری به مشتریان در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 21-41]
-
ارتقا عملکرد
ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونیهای مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
-
ارزش
بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک شده مشتری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 189-216]
-
ارزشهای هیجانی
ارزیابی اثرات نوگرایی مصرف کنندگان، ارزشهای هیجانی و چشم و همچشمی بر روی قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 159-188]
-
ارزش ادراک شده مشتری
بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک شده مشتری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 189-216]
-
ارزش خودخواهانه
گرایشهای ارزشی مصرف کننده و تمایل به رفتار خرید [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 125-147]
-
ارزش زیست گرایانه
گرایشهای ارزشی مصرف کننده و تمایل به رفتار خرید [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 125-147]
-
ارزش نوع دوستانه
گرایشهای ارزشی مصرف کننده و تمایل به رفتار خرید [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 125-147]
-
ارزش ویژه برند
بررسی تأثیر تجانس تصویر از خود با تصویر فروشگاه بر قصد خرید از فروشگاه: نقش ارزش ویژه برند فروشگاه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 249-274]
-
ارزش ویژه برند
بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکتها در ارزش ویژه برند با میانجیگری شخصیت و خوشنامی برند (مورد بررسی: شرکت گلرنگ) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 83-106]
-
استراتژی های بازاریابی بین الملل
تأثیرپذیری عملکرد صادراتی از استراتژیهای بازاریابی بینالملل [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 55-80]
ب
-
بازاریابی
تأثیرپذیری صنعت گردشگری از بازاریابی الکترونیکی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 197-224]
-
بازاریابی الکترونیکی
تأثیرپذیری صنعت گردشگری از بازاریابی الکترونیکی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 197-224]
-
بازاریابی کارآفرینانه
تأثیر عملکرد مشتری بر رابطه بین عملکرد مالی و بازاریابی کارآفرینانه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 99-123]
-
بازاریابی ویروسی
بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مصرفکنندگان (مورد مطالعه: کاربران شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 243-267]
-
بازار خاکستری
بررسی اثر ابعاد ترفیعات فروش و اثرات بین فردی بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 107-135]
-
بازارگرایی
تحلیل تأثیر کارآفرینی گرایی بر بازارگرایی در جهت بهبود عملکرد شرکت های تولیدی قطعات خودرو [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 61-81]
-
بازدهی سهام
تحلیل رفتار بنگاههای کسب و کار برای ورود و خروج به بازار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 275-298]
-
بازطراحی
ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونیهای مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
-
بانکها
بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک شده مشتری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 189-216]
-
برند خارجی
ارزیابی اثرات نوگرایی مصرف کنندگان، ارزشهای هیجانی و چشم و همچشمی بر روی قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 159-188]
-
برندسازی ملی
شهرت ملی؛ مفاهیم، چالشها و رویکردها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 269-298]
-
بورس اوراق بهادار تهران
تحلیل رفتار بنگاههای کسب و کار برای ورود و خروج به بازار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 275-298]
پ
-
پانل دیتا
حکمرانی و صادرات مبتنی بر فناوری برتر: مطالعه موردی کشورهای عضو G15 [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 1-19]
-
پویایی سیستمها
بررسی تأثیر توسعه محصول جدید سبز بر عملکرد اقتصادی سازمان با رویکرد پویایی سیستمها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 137-157]
ت
-
تابآوری
تابآوری فروشندگان بنگاههای کسب و کار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 225-247]
-
تبلیغات
اثربخشی تبلیغات شبکههای الکترونیک اجتماعی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 149-173]
-
تجانس تصویر از خود با تصویر فروشگاه
بررسی تأثیر تجانس تصویر از خود با تصویر فروشگاه بر قصد خرید از فروشگاه: نقش ارزش ویژه برند فروشگاه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 249-274]
-
تجربه مقصد
شکلگیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد، تصویر مقصد و رضایت از مقصد [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 175-196]
-
تحلیل تکنیکال
تحلیل رفتار بنگاههای کسب و کار برای ورود و خروج به بازار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 275-298]
-
ترفیعات فروش
بررسی اثر ابعاد ترفیعات فروش و اثرات بین فردی بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 107-135]
-
تصویر مقصد
شکلگیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد، تصویر مقصد و رضایت از مقصد [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 175-196]
-
تعارض کار – خانواده
تابآوری فروشندگان بنگاههای کسب و کار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 225-247]
-
تعاونی مصرف
ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونیهای مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
-
تمایل به ترک خدمت
تابآوری فروشندگان بنگاههای کسب و کار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 225-247]
-
تمایل به خرید زیست محیطی
گرایشهای ارزشی مصرف کننده و تمایل به رفتار خرید [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 125-147]
-
توان تولیدی
ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونیهای مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
-
توسعه پایدار
بررسی تأثیر توسعه محصول جدید سبز بر عملکرد اقتصادی سازمان با رویکرد پویایی سیستمها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 137-157]
-
تولید سبز
بررسی تأثیر توسعه محصول جدید سبز بر عملکرد اقتصادی سازمان با رویکرد پویایی سیستمها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 137-157]
چ
-
چابکی
چابکی زنجیرهی تامین کسب و کارهای پشتیبانی کننده تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 31-53]
-
چابکی
کیفیت خدمات و الکترونیکی در صنعت بانکداری چابک [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 81-97]
-
چشموهمچشمی
ارزیابی اثرات نوگرایی مصرف کنندگان، ارزشهای هیجانی و چشم و همچشمی بر روی قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 159-188]
ح
-
حکمرانی
حکمرانی و صادرات مبتنی بر فناوری برتر: مطالعه موردی کشورهای عضو G15 [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 1-19]
خ
-
خستگی عاطفی
تابآوری فروشندگان بنگاههای کسب و کار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 225-247]
-
خوشنامی برند
بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکتها در ارزش ویژه برند با میانجیگری شخصیت و خوشنامی برند (مورد بررسی: شرکت گلرنگ) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 83-106]
د
-
دیدگاه مبتنی بر منابع
تاثیر قابلیتهای بازاریابی پوشایی بر عملکرد مالی و فرایندی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 217-241]
ر
-
رازداری
الگوی مفهومی تبیین بازاریابی اخلاقی در تمایل به خرید مصرفکننده اینترنتی با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 43-60]
-
رضایت گردشگر
شکلگیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد، تصویر مقصد و رضایت از مقصد [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 175-196]
-
رضایت مشتریان
احیای پویای خدمات و وفاداری به مشتریان در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 21-41]
-
روشهای فروش
بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک شده مشتری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 189-216]
ز
-
زنجیرهی تأمین
چابکی زنجیرهی تامین کسب و کارهای پشتیبانی کننده تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 31-53]
ش
-
شاخص صنایع
تحلیل رفتار بنگاههای کسب و کار برای ورود و خروج به بازار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 275-298]
-
شبکه های اجتماعی
بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مصرفکنندگان (مورد مطالعه: کاربران شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 243-267]
-
شبکههای الکترونیک اجتماعی
اثربخشی تبلیغات شبکههای الکترونیک اجتماعی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 149-173]
-
شخصیت برند
بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکتها در ارزش ویژه برند با میانجیگری شخصیت و خوشنامی برند (مورد بررسی: شرکت گلرنگ) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 83-106]
-
شرکت های تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی
تأثیرپذیری عملکرد صادراتی از استراتژیهای بازاریابی بینالملل [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 55-80]
-
شرکت های قطعه ساز خودرو
تحلیل تأثیر کارآفرینی گرایی بر بازارگرایی در جهت بهبود عملکرد شرکت های تولیدی قطعات خودرو [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 61-81]
ص
-
صادرات مبتنی بر فناوری برتر
حکمرانی و صادرات مبتنی بر فناوری برتر: مطالعه موردی کشورهای عضو G15 [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 1-19]
-
صداقت
الگوی مفهومی تبیین بازاریابی اخلاقی در تمایل به خرید مصرفکننده اینترنتی با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 43-60]
-
صنعت بانکداری
کیفیت خدمات و الکترونیکی در صنعت بانکداری چابک [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 81-97]
-
صنعت گردشگری
تأثیرپذیری صنعت گردشگری از بازاریابی الکترونیکی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 197-224]
-
صنعت نفت و پتروشیمی
چابکی زنجیرهی تامین کسب و کارهای پشتیبانی کننده تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 31-53]
ع
-
عملکرد اقتصادی
بررسی تأثیر توسعه محصول جدید سبز بر عملکرد اقتصادی سازمان با رویکرد پویایی سیستمها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 137-157]
-
عملکرد شرکت
تحلیل تأثیر کارآفرینی گرایی بر بازارگرایی در جهت بهبود عملکرد شرکت های تولیدی قطعات خودرو [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 61-81]
-
عملکرد صادراتی
تأثیرپذیری عملکرد صادراتی از استراتژیهای بازاریابی بینالملل [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 55-80]
-
عملکرد فرایندی
تاثیر قابلیتهای بازاریابی پوشایی بر عملکرد مالی و فرایندی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 217-241]
-
عملکرد کسب و کار
ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونیهای مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
-
عملکرد مالی
تأثیر عملکرد مشتری بر رابطه بین عملکرد مالی و بازاریابی کارآفرینانه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 99-123]
-
عملکرد مالی
تاثیر قابلیتهای بازاریابی پوشایی بر عملکرد مالی و فرایندی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 217-241]
-
عملکرد مشتری
تأثیر عملکرد مشتری بر رابطه بین عملکرد مالی و بازاریابی کارآفرینانه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 99-123]
ف
-
فرهنگ فروش
بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک شده مشتری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 189-216]
-
فروشگاههای مجازی
الگوی مفهومی تبیین بازاریابی اخلاقی در تمایل به خرید مصرفکننده اینترنتی با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 43-60]
ق
-
قابلیتهای بازاریابی پوشایی
تاثیر قابلیتهای بازاریابی پوشایی بر عملکرد مالی و فرایندی [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 217-241]
-
قدرت نرم
شهرت ملی؛ مفاهیم، چالشها و رویکردها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 269-298]
-
قصد خرید
بررسی تأثیر تجانس تصویر از خود با تصویر فروشگاه بر قصد خرید از فروشگاه: نقش ارزش ویژه برند فروشگاه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 249-274]
-
قصد خرید
ارزیابی اثرات نوگرایی مصرف کنندگان، ارزشهای هیجانی و چشم و همچشمی بر روی قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 159-188]
-
قصد خرید مصرف کنندگان
بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مصرفکنندگان (مورد مطالعه: کاربران شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 243-267]
ک
-
کارآفرینی گرایی
تحلیل تأثیر کارآفرینی گرایی بر بازارگرایی در جهت بهبود عملکرد شرکت های تولیدی قطعات خودرو [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 61-81]
-
کاربران تلگرام
بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مصرفکنندگان (مورد مطالعه: کاربران شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 243-267]
-
کسب و کارهای پشتیبانی کننده
چابکی زنجیرهی تامین کسب و کارهای پشتیبانی کننده تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 31-53]
-
کسب و کارهای گلخانهای
تأثیر عملکرد مشتری بر رابطه بین عملکرد مالی و بازاریابی کارآفرینانه [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 99-123]
-
کیفیت ادراکشده
بررسی اثر ابعاد ترفیعات فروش و اثرات بین فردی بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 107-135]
-
کیفیت خدمات
کیفیت خدمات و الکترونیکی در صنعت بانکداری چابک [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 81-97]
گ
-
گرایشهای ارزشی
گرایشهای ارزشی مصرف کننده و تمایل به رفتار خرید [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 125-147]
م
-
مدل تبلیغاتی
اثربخشی تبلیغات شبکههای الکترونیک اجتماعی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 149-173]
-
مدل داده بنیاد
شهرت ملی؛ مفاهیم، چالشها و رویکردها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 269-298]
-
مدلسازی معادلاتساختاری
اثربخشی تبلیغات شبکههای الکترونیک اجتماعی [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 149-173]
-
مسئولیتپذیری اجتماعی
بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکتها در ارزش ویژه برند با میانجیگری شخصیت و خوشنامی برند (مورد بررسی: شرکت گلرنگ) [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 83-106]
-
مصرف پرستیژی
بررسی اثر ابعاد ترفیعات فروش و اثرات بین فردی بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 107-135]
-
مومنتوم
تحلیل رفتار بنگاههای کسب و کار برای ورود و خروج به بازار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 275-298]
ن
-
نظام توزیع
ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونیهای مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
-
نگرش زیست محیطی
گرایشهای ارزشی مصرف کننده و تمایل به رفتار خرید [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 125-147]
-
نوگرایی مصرفکنندگان
ارزیابی اثرات نوگرایی مصرف کنندگان، ارزشهای هیجانی و چشم و همچشمی بر روی قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 159-188]
و
-
وفاداری به مقصد
شکلگیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد، تصویر مقصد و رضایت از مقصد [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 175-196]
-
وفاداری مشتریان
احیای پویای خدمات و وفاداری به مشتریان در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 21-41]
ه
-
همدان
ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونیهای مصرف استان همدان) [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 1-30]
-
هویت ملی
شهرت ملی؛ مفاهیم، چالشها و رویکردها [دوره 9، شماره 18، 1396، صفحه 269-298]
-
هوش هیجانی
تابآوری فروشندگان بنگاههای کسب و کار [دوره 9، شماره 17، 1396، صفحه 225-247]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد